Slim gebruik maken van ervaringen van de vele organisaties die HiX als EPD gebruiken
HiX efficiënter inrichten door gebruikt te maken van de ervaring van de vele zorgorganisaties die dit EPD ook gebruiken. Dit kan doordat wij veel voorkomende problemen vertaald hebben naar voorgedefinieerde stories binnen onze clinical apps. De apps ontsluiten de onderliggende data uit HiX en presenteren deze op een toegankelijk wijze binnen een dashboard. Dankzij de grafische weergave is het eenvoudig om vanuit het overkoepelende proces de issues in gebruik gedetailleerd weer te geven. Hierdoor kan de beheerder van de HiX-module direct optimalisaties doorvoeren en het effect monitoren.
Het verbeteren van de HiX-configuratie door gebruik te maken van de onderliggende data is geen nieuw concept. Vanuit ICON beiden we al vele jaren clinical apps aan waarmee de configuratie en het gebruik kunnen worden geanalyseerd. Wat nieuw is, is dat we de resultaten van deze analyses hebben vertaald naar voorgedefinieerde stories. Dit bespaart veel tijd die anders aan analyse besteed zou worden en tegelijk maak je slim gebruik van ervaringen of User eXperience (UX) van andere ziekenhuizen.
In samenspraak met verschillende ziekenhuizen hebben we de focus gelegd op het afspraken- en orderproces, met als doel de inrichting van deze HiX modules beter af te stemmen op het dagelijks gebruik. Naast deze twee processen realiseren wij ook voorgedefinieerde stories voor Document, Dossier/Concult 2.0 en kliniek.
Meer weten, of wil je jouw ideeën hierover eens tegen ons aanhouden, stuur een bericht naar Rick@iconhc.nl.