Alle berichten

Uitnodiging Round Table 8

‘10 miljoen orders én in control, hoe gaaf is dat?’

20 augustus 2019
Van 9.30 uur tot 13.00 uur

Utrechtseweg 129, 3702AC Zeist

Drie ziekenhuizen vertellen hoe zij het orderproces onder controle hebben gekregen. ‘Door gebruik te maken van data analyse heb ik nu rust in mijn werk’, meldt een beheerder expliciet.

Jaarlijks 10 miljoen orders foutloos door het ziekenhuis loodsen is een hele klus. En natuurlijk gaat dit niet zonder problemen. Overvolle werklijsten, grote hoeveelheden geannuleerde orders en orders op vervallen of lege ontvangstrollen zijn issues die jullie bekend voorkomen.

Het Order Analyse Dashboard ondersteunt de beheerder in de dagelijkse werkzaamheden om volledig in control te komen. De twee jaar opgebouwde praktijkervaring met dit dashboard gaan collega beheerders met jullie delen. Kers op de taart is de benchmark om onderling te kunnen vergelijken hoe een ziekenhuis het doet. De benchmark ziekenhuizen zijn bereidt dit met jullie te delen en inzage in hun keuken te geven.

De sessie staat in het teken van het delen van ervaringen en je interesse wekken voor data gericht werken. Aanmelden kan door te mailen naar proactiefbeheer@iconhc.nl.

De agenda

Tijd Onderwerp
09.30 Inloop
09.45 Introductie
10.00 Ervaringen met het gebruik van het Order Analyse Dashboard- Jeroen Bosch Ziekenhuis, Franciscus Gasthuis & Vlietland, Elkerliek Ziekenhuis
11.15 Break
11.30 Ontwikkelingen en nieuwe functies in het Order Analyse Dashboard
12.00 Resultaten benchmark ziekenhuizen
12.20 Plannen voor 2019/2020
12.30 Afsluiting & lunch

Vragen en parkeren

Er zijn voldoende parkeerplaatsen aan de achterzijde van het kantoor. U kunt navigeren naar Lommerlust 2 te Zeist. Aansluitend aan het programma wordt er gezorgd voor een lunch.

Om aan te melden of voor vragen kunt u het beste mailen of bellen; proactiefbeheer@iconhc.nl of 06 – 505 26 125.